Author Topic: [DL] RShare 0.7.1.5 developer edition  (Read 4668 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Markus

• Administrator
  • Elite
    • View Profile
    • http://www.planetpeer.de
[DL] RShare 0.7.1.5 developer edition
« on: April 25, 2007, 06:07:27 PM »
Please find attached below the most recent RShare release. Although this version doesn´t provide download resuming yet I recommend to upgrade your version to 0.7.1.5 asap. Unfortunately Lars is in the hospital at the time being so I am unable to provide a detailed changelog.

However, I know that Lars fixed at least the enqueued bug which happened in certain situations.

By the way, upgrading is pretty simple: just backup your old rshare.exe and overwrite it with the new one which is contained in the attached self-extracting 7-zip archive.

Ich habe die aktuelle Entwicklerversion 0.7.1.5 von Lars als Attachment angehängt. Obwohl diese Version noch kein download resuming enthält, so empfehle ich dennoch, so schnell wie möglich auf die 0.7.1.5 umzusteigen.

Unglücklicherweise befindet sich Lars derzeit im Krankenhaus, so daß ich keine Liste mit den Änderungen vorweisen kann. Allerdings weiß ich sicher, daß er den enqueued bug gefixed hat, den einige von euch in bestimmten Situationen schon beobachten konnten.

Übrigens: Wenn ihr upgraden wollte, dann sichert einfach die alte rshare.exe und ersetzt sie durch die neue Version, die im angehängten selbstextrahierenden 7-zip-Archiv enthalten ist.

SHA1 Hash: 7922BBE40DCA3B1E7B9B80CEFB45BBC784A7F53F rshare.exe
« Last Edit: April 25, 2007, 06:49:46 PM by Markus »

Cheers,
Markus